آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

علیرضا فغانی، قاضی شهرآورد پایتخت؟

  • کد خبر: ۳۸۶۳۳
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
علیرضا فغانی، قاضی شهرآورد پایتخت؟
در هفته‌های اخیر آنقدر داوران لیگ برتری پراشتباه و ضعیف ظاهر شده‌اند که شنیده می‌شود کمیته داوران به دنبال راضی کردن فغانی برای قضاوت دربی است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، برخورد استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی بیش از همه برای کمیته داوران فدراسیون فوتبال درد سر ایجاد کرده است.

درحالی که هم استقلال و هم پرسپولیس به داوری‌های اخیر خود معترض بودند و حتی این جنجال به زمان قرعه کشی جام حذفی هم کشید و سرپرست‌های دو تیم با طعنه حرف‌هایی هم به هم زدند، انتخاب داور این بازی بسیار دشوار‌تر از هرزمان دیگری خواهدشد.

با توجه به اینکه سال‌ها است بحث انتخاب داور خارجی منتفی شده کمیته داوران به دنبال داور داخلی است که دراین میان نام بیژن حیدری مطرح می‌شود. داوری که درفصول اخیر بار‌ها این بازی را داوری کرده، اما ممکن است کمیته داوران رایزنی‌هایی هم با علیرضا فغانی داشته باشد و این داور را برای قضاوت دربی به ایران دعوت که باید دید فغانی حاضر به حضور در ایران خواهد بود یا خیر؟!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->